Average Citizen

Hasznos tanácsok férfiaknak - avagy hogyan rázzuk le társadalmunk beidegződéseit. Öltözködés, stílus, életmód, kütyük, érdekességek, útmutatások átlagembereknek a hétköznapokra.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Zenei átiratok

2015.02.07. 20:34 | GrandPa | Szólj hozzá!

Előszeretettel böngészem olykor a youtube -ot, Van, hogy filmeket nézek, van, hogy zenéket tallózok, és van, hogy egyszerűen csak rácsodálkozom az emberi hülyeségre. Én most a zenei részről szeretnék mesélni.

Mivel én magam semmilyen hangszeren nem játszom, ezért mindig is gyermeki rajongással tekintettem azokra, akik a zeneszerszámukon valami különlegesre, valami elképesztőre, másra képesek, mint amit az adott hangszertől megszoktunk. Ezeknek is bőven nyújt teret ez a videómegosztó - a tartalom címének a lényege a cover. Ami ebben a kontextusban egy adott dal, adott hangszerrel való feldolgozását jelenti - tetszőleges zenei stílusban. Vannak jobb és vannak gyengébb produkciók - de az vitathatatlan, hogy a zenészek kreativitása, és virtuozitása kifogyhatatlan, és számomra megunhatatlan :)

Bár nekem a kedvenc hangszerem a cselló, ez a fantasztikus hangszer, melyen a képzett zenészek olyan

csello.jpg

dallamokat tudnak megjeleníteni, amely az érzékeket borzolja, és régen elképzelhetetlen volt, most mégis egy olyan videót szeretnék bemutatni ebben a műfajban, amelyet a minap találtam - és főszereplője a Marimba, mely mindenki számára ismerős lehet, ha máshonnan nem, hát a gyerekkori xilofonjáról, mely annak testvére:) A klipp mindamellett elég vicces is - én rommá röhögtem magam a fazonokon:))) Remélem Nektek is tetszeni fog:)

 

Címkék: zene cover Marimba

A bejegyzés trackback címe:

https://average-citizen.blog.hu/api/trackback/id/tr667150395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása