Average Citizen

Hasznos tanácsok férfiaknak - avagy hogyan rázzuk le társadalmunk beidegződéseit. Öltözködés, stílus, életmód, kütyük, érdekességek, útmutatások átlagembereknek a hétköznapokra.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kütyüajánló

2014.02.18. 09:48 | GrandPa | Szólj hozzá!

Mai ajánlatom férfitársaim számára a Power bank.

napcellás power bank.jpgMai világunkban többféle elektromos bizbasszal rohangálunk - laptop, mobil, mp4, etc. - és nekem személy szerint a halálom, mikor lemerül, és állok ott meglőve a kedvenc játékom nélkül, és nézhetem a sok savanyú fejet. Ezért voltam olyan merész és beruháztam egy ilyen kütyüre. Ez nem más, mint egy nagy kapacitású akksi, amit mérettől függően zsebre lehet dugni, vagy egyszerűen beteszed a tatyódba, miután otthon feltöltötted. Kapacitástól függően 3-6-szor lehet vele egy átlagos mobilt tölteni, adnak hozzá mindenféle átalakítót, tehát sokféle mobilhoz jó. Én innen szereztem be ilyet és teljesen elégedett vagyok vele. Töltését ha nem használod 2-3 hétig is megőrzi, akkora mint egy cigis doboz és szilikonos adatkábelt adnak mellé.

yoobao power bank.jpgAki többet van olyan helyen, ahol nincs áram annak tudom ajánlani a fénycellásat. Kiránduláshoz, több napos túrákhoz teljesen jó, és ha valaki kütyübuzi és folyton nyomogatja a kis műszereit annak jó szolgálatot tesz.

Címkék: kütyü powerbank

A bejegyzés trackback címe:

https://average-citizen.blog.hu/api/trackback/id/tr115820023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása