Average Citizen

Hasznos tanácsok férfiaknak - avagy hogyan rázzuk le társadalmunk beidegződéseit. Öltözködés, stílus, életmód, kütyük, érdekességek, útmutatások átlagembereknek a hétköznapokra.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tavaszi bevásárlókörút 1.

2014.03.06. 13:15 | GrandPa | Szólj hozzá!

Itt a tavasz, ideje kicsit frissíteni a ruhatárakat - gondoltam én... Rábatytam.
Be kell lássam, minden jó szándékom és erőlködésem ellenére, iszonyú nehéz ma Budapesten jó áru, jól kinéző, jó minőségű ruhákat venni. Elbaszott egy város ez - és mivel ez az ország Bp. központú, így bátran kijelenthetem, nem csak a fővárosban ilyen elkeserítő a helyzet.
Két dolgot sikerült teljes biztossággal megállapítanom: A vendéglátóipari egységek ( mindegy, hogy kávézó, étterem, gyrosos) és a second hand üzletek országa vagyunk. És sajnos van létjogosultsága a józsefvárosi piacnak - vagy bármelyik himi-humi cuccokat áruló piacnak. Lássunk egy kis körsétát - amit ki fogok egészíteni rövidesen - a mostani piaci kínálatból. Előre szólok, sok jót senki se reméljen.
Vásárlás előtt illik konkrét célokat felállítani, Én átmeneti kabátot és pólókat vettem fel a kívánságlistámra. Esetleg ha van valami pulóver amire érvényes a "meglátni és megszeretni", az mehet a cekkerbe. Első üzletem a X&Y ( ahol XésY tetszőlegesen behelyettesíthető) - és már itt állok értetlenkedve: kinek, kiknek találták ki ezeket a ruhákat??? A német anyacéggel rendelkező üzletben néztem előbb körül - siralmas... Anyagban, dizájnban, színekben - tényleg különbek kaphatóak a piacon ugyanilyen áron. A svéd anyacéggel rendelkező üzletben egy fokkal jobb a helyzet - bár itt is siralmas a kínálat, arról nem is beszélve, hogy meglehetősen egysíkú mind fazonban, mind színekben. Itt azért már az anyagok minősége jobb egy fokkal. Ügynökök és irodisták uniformizálására tökéletesen megfelel a felhozatal. Következő helyszínem a Pull&Bear üzlete volt, és örömmel konstatáltam végre a színek kavalkádját, a finom anyagokat, jó fazonokat. Fiatalos, fitt, divatos ruhák, kellemes környezet - de árban egy picit feljebb is van, és bár a ruhák inkább a tinédzsertől a 30-as korosztályig szólnak, azért azok a 40-esek akik szeretik a fiatalos cuccokat simán válogathatnak. Másik kedvencem a Tom Tailor volt - jó anyagok, jó fazonok - ezek már sokkal inkább a közép korosztálynak szólnak, árban viszont messze a kínai piac fölött vannak. De úgy gondolom, ezek a ruhák nem 1 nyárra szólnak így megérik az árukat.
És akkor jöjjön a két nagy csalódásom. Egyik a Saxoo - az egykor vezető márka mára megkopott, választéka szegényes, anyagai nem túl kellemesek, sokszor dominál a polyester. A színek és fazonok - finoman szólva is gyengécskék. A másik a Zara man - bár ez másmilyen okból.zara.jpg Attól,hogy én itthon élek, és itthon vásárlok, még hallok híreket, olvasok sok mindent. Így azt is hallom, hogy Londonban  a Zara maga az álom, olcsó, jó, divatos, kifinomult - sorolhatnám még - egyszóval a HELY ahol egy férfi élvenckedhet. Ehhez képest itthon? A tinédzserek és huszonéves metroszexuálisok üzlete. Bementem, válogattam, tapogattam - jó minőség, jó színek - csak a dizájn és a méretek... Réteg ruhaüzlet ez is itthon - sajnos.
Benéztem még pár üzletbe - Terranova, Invázió - de a kiábrándultság csak nem csökkent. Nem és nem vagyok hajlandó használt ruhát venni!!!
Nem adom fel, járom tovább az üzleteket - lesz még majd nyár is (és ősz meg tél), és a lepényhal meg utoljára. Addig is kitartás.
Folyt.köv.

Címkék: vásárlás ruha üzletek élvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://average-citizen.blog.hu/api/trackback/id/tr55845464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása