Average Citizen

Hasznos tanácsok férfiaknak - avagy hogyan rázzuk le társadalmunk beidegződéseit. Öltözködés, stílus, életmód, kütyük, érdekességek, útmutatások átlagembereknek a hétköznapokra.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A gusztustalansági verseny győztese

2014.05.02. 11:55 | GrandPa | Szólj hozzá!

Valamelyik filmben hallottam az idézetet - sajnos már nem tudom melyikben, a helyes megfejtők között vállveregetést sorsolunk ki - ami elindította a gondolatmenetet.

Azt szokták tartani, Kína az az ország, ahol a leggusztustalanabb dolgok előfordulhatnak - itt speciel a kezdőlépés a 100 napos tojás - és ezeket meg is eszik. Bár nem túrtam utána, azért gyanítom vannak még országok, ahol számunkra gyomorforgató dolgok vannak - és most nem feltétlenül az evésre gondolok. Az emberi tolerancia határ messzire kitolható. Ennek ékes példája Bear Grylls - amit Ő nem evett az nem létezik. szerintem. Vagy nem ehető.

Visszatérve az idézethez, ami így hangzik:
" Haverommal gusztustalansági versenyt rendeztünk. Fogott egy poharat és teleturházta. - Kezdőtől nem is rossz! - mondtam, és elővettem egy szívószálat..."

Hát mit ne mondjak - vizuális tipusú emberek azonnal taccsolnak - köztük én is. Nálam azonban ez a videó viszi el a gusztustalansági győztesnek járó pálmát:

 

Címkék: verseny Gusztustalan

A bejegyzés trackback címe:

https://average-citizen.blog.hu/api/trackback/id/tr465866954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása