Average Citizen

Hasznos tanácsok férfiaknak - avagy hogyan rázzuk le társadalmunk beidegződéseit. Öltözködés, stílus, életmód, kütyük, érdekességek, útmutatások átlagembereknek a hétköznapokra.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Férfi intimitás

2014.03.08. 06:04 | GrandPa | 42 komment

Hektikus férfi vagyok - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Vannak dolgok amiket egyik pillanatban szeretek, egy másikban meg nem, egy harmadikban pedig ki nem állhatok. És vannak dolgok, amiket sosem állhatok. Ilyen az ápolatlanság.
Sokan vannak ezzel így tudom. Önmagunkra igényesnek lenni nem jelent nagy pénzráfordítást - bár aki megteheti, az sokat tud erre költeni. Én azt gondolom kevésből is lehet. Bár kinek mi a kevés. Én átlagról beszélek.
A mindennapi szokásos törődést most kihagynám - bár vannak akik ezt is kihagyják - , mert ez nekem evidens. Mea culpa szerencsés is vagyok, ha 3 napig nem borotválkozom, akkor se tűnik fel senkinek.borosta.jpg

De vannak mások számára extrának tűnő dolgok, amik jelen korban nem számítanak luxusnak, mégis növelik a komfort érzetet, jó benyomást keltenek. Nem mellesleg: kíváncsi lennék, hogy a borotva cuccot, tusfürdőt, fogkrémet, illatszert leszámítva, mennyit áldoz magára ma egy átlagférfi egy hónapban? Ha dohányzik annak mekkora töredékét? Miért gondolunk úgy egy fodrászra, manikűrre, masszázsra - ne adj Isten, szoláriumra -  mint luxusra? Miért érezzük úgy, hogy ez buzis? Mitől lenne az? És főleg: miért gondoljuk azt, hogy ezt csak a nők engedhetik meg maguknak?
Csinálnék egy kis összeadást, hogy ha egy férfi áldoz ezekre, mennyibe fájna havi szinten - és azt gondolom a végösszeg okoz némi meglepetést:
- Fodrász: 1000-1300 ft - havi 1 alkalom
- Manikűr: 3500-4000 ft - havi 2 alkalom
- Masszázs: 5000-6000 ft - havi 2 alkalom
- Szolárium: 1800-2000 ft - heti 1 alkalom

aprópénz.jpg
Ha a legnagyobb összegeket veszem, akkor sincs 15.000 ft-nál több, ha csak havi 1 alkalommal fordítasz magadra ennyit, és azt gondolom ez ma nem sok!!! Ha egy nő elmegy fodrászhoz, festet, körmöt csináltat, szolizik - az ennek a sokszorosa is lehet. Akkor magunkra költve, ez nem valami sok!
Persze mindez nem ennyiből áll, kell hozzá az ember is, aki tiszta ruhát vesz fel, aki használ illatszert, aki ápolja, karbantartja a testét. Aki odafigyel saját magára - hogy mások is odafigyeljenek rá.

És most jön az a dolog, ami két táborra osztja a férfiakat - ez pedig a szőrtelenítés. Azt tudom, hogy erre sok férfit nem lehet rávenni - ismét a buzis kitétel jön - de könyörgöm: attól, hogy valaki a hónalját szőrteleníti, még nem buzis. Még csak nem is divatdiktátor. Az izzadságcseppek megtapadnak a szőrszálakon, befüllednek, és elképesztő odőr jön létre - tudom, érzem a buszon, metrón, villamoson. És nem hiszem el, hogy mások ezt nem érzik!!! Nem vagyok én piperkőc, de utálom, mikor valaki büdös, ez ápolatlanságot feltételez. És szerintem egyszerű ezt orvosolni. Nem fáj. Nem drága. Nem buzis. Nem nevetséges. Egy jó illatú embert mindig máshogy kezelnek - főként a nők! És azt hiszem, azt mindenki kedveli.

UPDATE:

Azt gondolom, itt páran bajban vannak a fogalom értéssel. Mindezek nem elvárások - lehetőségek!!! Mindenki maga dönt arról, hogyan érzi magát komfortosan! Senkit nem érdekel, hogy a párja hogyan fingik az orra alá, vagy milyen a szaga szex után - itt általánosságokról igyekeztem beszélni!!! Mert gyanítom azt senki se szereti, ha a boltban, a postán, a buszon-metrón odaáll mögé P. Béla vonalzó nagykereskedő és olyan a szaga és külleme, mintha most jött volna egy állatkerti ketrecharcból!!!

Címkék: illat szolárium testszag izzadtság

A bejegyzés trackback címe:

https://average-citizen.blog.hu/api/trackback/id/tr505849582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tavolirokon2 2014.03.08. 17:35:36

Az atlagos ferfi havi kb otvenezer es szazezer kozt kolt rezsire plusz lakberre vagy lakasreszletre, hogy legyen melegvizes furdoszobaja. Tizenotezerbol maximum a moszkvateri szokokutban mosogathatnad a honaljadat, ha nem anyucieknal laknal.

GrandPa 2014.03.08. 17:40:26

Én mindezekre többet költök - és emellett áldozok mindazokra, amiket leírtam :)

Tapogatott Kukorica 2014.03.08. 17:45:12

Mondjuk a havi 2 masszazs felmehet 10-15 ezerre is, ha gumi nelkul kered.

Zoltan777 2014.03.08. 18:10:48

XD szolárium? manikűr? Te dolgod, de nekem spec van sokkal de sokkal jobb dolgom mint ilyenre nem, nem pénzt hanem időt kidobni. Gondolom gyúrni is jársz, meg minden ilyesmi pávuláshoz elengedhetetlen dologra:D.

hozzaszolo 2014.03.08. 18:21:19

hónaljszőrtelenítés? azt tényleg csak a "buzik" csinálják értsd a kis csicskák a csajaik miatt, igazi férfiak ilyet nem csinálnak az általad említett buzik sem. szevasz

Alick 2014.03.08. 18:22:40

A fodrász függ a sérótól is, jó vállig érő hajat elég évente néhányszor igazítani (bár egy komolyabb igazítás 2-3 ezer is lehet), a borotvált fejhez még annyi sem kell. A manikűr némi ügyességgel s.k. is megoldható, masszázsból (m-mel :)) a páromnak végzettsége és gyakorlata is van, szintén házon belül marad.
Szoli felejtős, nem kell öregíteni a bőrt.

efi 2014.03.08. 18:31:33

Masszázs? Minek? Attól mennyivel leszek jobb, vonzóbb, ápoltabb?
Szolárium dettó. Valami bajod van a fehér bőrrel esetleg?

astc 2014.03.08. 18:31:49

A nőket ez nem érdekli, sőt jellemzően az ápolatlan egyéneket részesítik előnyben.

kacsa232 2014.03.08. 18:32:23

@Tapogatott Kukorica: :))))))))))))))))))))))))))))))))

GrandPa 2014.03.08. 18:34:38

@Zoltan777: Próbállak agyilag lekövetni... Pávulás? Az nálad mit jelent?
Életemben nem voltam gyúrni - minek? Így is elég nagydarab vagyok.

GrandPa 2014.03.08. 18:35:37

@astc: Most mondjam azt, hogy a legtöbb esetben egyetértek? Sajnos igazad van... De nézd meg azokat a nőket - bottal nem piszkálnám őket.

astc 2014.03.08. 18:43:36

@GrandPa: Sajnos ez az igényes nőkre is nagyban igaz. Valahogy vonzódnak az igénytelen egyedekre.

Gyűrött Papír 2014.03.08. 18:48:22

Húha, ezek az összegek mellbe vágtak! Legalábbis gyanús, hogy engem becsapnak :)

A fodrász az igazítást jelent vagy hajvágást mosással is? Vagy csak a lenövéseket tüntetik el?
Egy sima vágás 2cm hosszra és felnyírás mosás nélkül nekem 1400 Ft.

Egy 50 perces masszázs van 6000 körül, a 20-25 perces simogatás 3000-t alkalmanként nem masszázs, hanem ha helyi problémád van (elalszod a nyakad) kezeli, de nem üti meg szerintem az egészség kategóriát.

A többihez nem tudok hozzászólni, mert nincs tapasztalatom.

Gyűrött Papír 2014.03.08. 18:57:49

@efi: Én is masszázs "ellenes" voltam, míg az élet bele nem kényszerített és kénytelen, de kaptam. Van az az olajjal kencikélnek dörzsölgetnek kategória, na az kidobott pénz, hacsak nem a gyengéd érintésekre vágysz. :)
Az viszont, amit szakember végez, mint olyan, aki sportolókkal (is) foglalkozik, az úgy át tudja gyúrni a tested, hogy több napig izomlázad lesz (nem összetévesztendő azzal, hogy izomsérülést okoz, mert felszakítja a csukjás izmodat!).
Idegenkedtem attól, hogy egy férfi matat rajtam, de ha ez tényleges masszázs, akkor nem kellemetlen. Az ellenkező nem meg véleményes, engem zavart.

GrandPa 2014.03.08. 18:59:53

@Gyűrött Papír: Szia! Havi 1x megyek fodrászhoz, és mivel törzsvendég vagyok, már 1000 ft-ért nyírja le, fazonra.
Gyógymasszőrhöz járok, mivel már itt-ott eléggé fáj, 1 órára 3000 ft-ba kerül. És nem mancsikol, szétgyaláz rendesen:)
És nem - nincs kézi levezetés a végén. Meg semmilyen :)

Gyűrött Papír 2014.03.08. 19:00:01

@Gyűrött Papír: Ja, és az említett masszázs 75-80 perc hosszú, a láb újjaktól a hajas fejbőrig. 7-9e pénz kb.

Jock Ewing 2014.03.08. 19:00:44

Amíg a fent említett marhaságok nélkül is jó csajokat dugok, addig felesleges.
Ha a szerzőnek ez kell hozzá, kifizeti :-)

Holle anyó 2014.03.08. 19:02:12

Fodrász 1300, mindennapos borotválkozás (penge, hab, arcszesz) 8000, hónalj borotválás+ rendes dezodor 2000, manikűr/pedikűr sk, lábdezodor 1500, tusfördő/sampon 2000, így cca. 15000 havonta szoli, pedikűr/manikűr, masszázs, szőrtelenítés nélkül.

Ennyi elég is az ápoltsághoz.

Bocs, hogy belevau.

GrandPa 2014.03.08. 19:03:44

@Jock Ewing: Nőért nem fizetek:))) Max ha vén trotty leszek már, és a kutyának se kellek:)))

GrandPa 2014.03.08. 19:06:59

@Holle anyó: Hacsak mindenki ennyit áldozna önmagára, már sokkal szebb volna az összkép...

Cpt. Flint 2014.03.08. 19:08:41

küldd el az autószerelő csávót is manikűrözni, meg szolizni... :DDD
ja, hogy annak nem kell/jár, csak a "managernek", mert, mert... miért is? az egy őstulok, alacsonyabbrendű lény, nem való neki? de hát a cba eladólányoknak/asszonyoknak simán belefér a manikűr, szoli. akkor a favágó mé' nem borotválja a hónaljárt vajon?

elárulom neked: mert még nem hülyült meg teljesen.

büdös meg nem a szőrtől leszel, barátom. én soha nem borotváltam a hónaljamat, csak megtaláltam a megfelelő deo-t (meg nyilván fürdök eleget), és nem vagyok büdös. persze 3 óra tűző napon 3 óra ásás után nyilván izzadságszagom van, de:
a) szőrtelenül is az lenne,
b) az még nem "a" büdös.

ha egy izzadt férfi annyira undorító lenne, akkor nem dughatnál soha.
deo nélkül meg pár óra alatt mindenki büdös lesz, ha szőrtelen, ha nem.

szerintem amúgy az értelmes férfiak többsége a nőktől sem várja el a havi többtízezres szolárium-, manikűr-, masszázs- stb. számlákat.
a szoli élből baromság; egyszerű divathóbort, ami inkább káros, mint jó. normális nő a saját körmeit gyönyörűen tudja ápolni, az iszonyatos műkörömépítmények plázakurváknak valók. a masszázs nem "jólkinézési" faktor, mint feljebb említették, legfeljebb élvezeti cikk, de mint ilyen, nem tartozik ebbe a cikkbe (ennyi erővel a kaviár meg a pezsgő is bekerülhetne). fodrász nyilván kell, bár a realitástól totálisan elrugaszkodottnak tartom a női fodrászok árait, különösen, ha összevetjük a férfiakéval (akik zömmel inkább levágnák a hajukat maguknak vagy egymásnak, mint hogy 10 kHUF feletti összegeket fizessenek ezért). a hajfestés már megint necces, azt - ha már mindenképp muszáj - szerintem simán meg lehet oldani otthon, esetleg barátnői segítséggel.

szóval; te ezen a szinten már nem igényes vagy, hanem a fogyasztói társadalom jól sikerült, agymosott terméke/élvezője.

2014.03.08. 19:09:02

A férfi legyen már szőrös,könyörgöm!
Mint egy férfi.

2014.03.08. 19:13:29

@Cpt. Flint: Aztán ugyan milyen nőnek kell, egy metroszexuális menedzserke,aki húzza maga után a pacsulija szagát mint egy uszályt?
A férfi ott kezdődik nálam hogy megszerel mindent, szőrös mint egy csubakka, legalább 180 magas de ha több az nem hátrány és megvéd engem mindentől.
A fentiektől csak akkor térhet el,ha ;
1 nagyon okos
2 milliomos
3 ajándékokkal ostromol .
:))

Cpt. Flint 2014.03.08. 19:14:39

@Diorella Queen: voltaképp én is ezt mondtam, nem? :D

2014.03.08. 19:18:46

@Cpt. Flint: De.:)
Hallod, ezeknek fogalmuk sincs róla,mennyire nem érdekel a szőre egy pasinak ha én szerelmes vagyok.Meg a körme sem érdekel, de még izzadságszaga is lehet nyugodtan,azt is parfümillatnak érzi a nő, ha szerelmes.DD
Ááááá pasik, tényleg faékek.D

GrandPa 2014.03.08. 19:20:05

@Diorella Queen:Igen elismerem - a szőrös férfiakra is van igény :)
@Cpt. Flint: Dolgozó ember vagyok, 3 munkahellyel - és nem manager. Nekem is koszos lesz a kezem. az nő meg akiben egy mocskos körmű autószerelő turkálhat - köszi, tartsa meg magának. A büdös férfiakat a büdös nők szeretik - hát... És mint írtam, gyógymasszőrhöz járok, nem kurvához. Mert fájok. Mert dolgozom. Keményen. Nem vagyunk egyformák, nem egyformák az igényeink :)

GrandPa 2014.03.08. 19:26:17

@Diorella Queen: És mi van a több ezer férfival akibe nem vagy szerelmes, de egy térben kell legyél vele, és behánysz a szagától????

Cpt. Flint 2014.03.08. 19:33:17

@GrandPa: "Nem vagyunk egyformák, nem egyformák az igényeink"
ez rendben is lenne, ha nem akarnád folyton azt sugallni, hogy akinek nem olyanok az igényei, mint a tiéd, az igénytelen.
az autószerelőnek nem (feltétlen) "mocskos" a körme, csak éppen az olaj gyakorlatilag kimoshatatlan a körömágyból (sőt a bőrredők közül is); a köröm pedig a fizikai igénybevételtől töredezik.
de nyilván az ilyen nyomorult menjen a kecskékhez a te véleményed szerint.
az nem én voltam, aki a masszőrödet qrvának nevezte, ettől függetlenül fenntartom, hogy a masszázs nem igényességi kategória. ha gyógymasszőr, akkor a fogorvossal is dicsekedhetsz, ha meg csak élvezeti masszőr (és nem a szexuálisra gondolok), akkor sem az ápoltságba tartozik.

őszintén; el nem tudom képzelni, hogy 3 "kemény" munkahely mellett hogy van időd erre a sok hülyeségre.
szerintem ez egy kicsit mániákus dolog.

GrandPa 2014.03.08. 19:40:16

@Cpt. Flint: Hja, az embernek arra van ideje, amire szakít:) Ez a mániákus jó kifejezés, tetszik:)
ps: Létezik kesztyű annak a szegény szerencsétlen autószerelőnek. Gondold el, ha az orvosok is nyakig véresen járkálnának az utcán:)))

Almandine 2014.03.08. 20:14:35

"- Fodrász: 1000-1300 ft - havi 1 alkalom
- Manikűr: 3500-4000 ft - havi 2 alkalom
- Masszázs: 5000-6000 ft - havi 2 alkalom
- Szolárium: 1800-2000 ft - heti 1 alkalom

Ha a legnagyobb összegeket veszem, akkor sincs 15.000 ft-nál több, és azt gondolom ez ma nem sok!!! "

Nem tudom, hogy számoltál, de amiket írtál az egy hónapban 1300 + 2x4000 + 2x6000 + 4x2000 = 29 300 Ft.

Zoltan777 2014.03.08. 20:20:57

@GrandPa: Tudod vannak azok a szolis pávák a konditeremben, akik naphosszat a tükörben nézegetik magukat. Azt hittem ilyesmi vagy.
Mindenesre mint mondtam nekem ez időpazarlásnak tűnik, egy normális igényes nőhöz nem kell ennyi minden, ha meg nem kell akkor minek csinálnám? (mármint a szoli, masszás meg manikűr)

avocado_ 2014.03.08. 20:32:08

szolárium: baromi egészségtelen, pedig jó lenne mindig jó szín de túl nagy a kockázat
manikűr: na ezt meg aztán minek, ki is akarod festeni vagy esetleg nincs otthon körömvágó?
Amúgy te hány éves vagy? Mert a huszonéves lányok nagyobb része nem jár állandóan fodrászhoz, szerintem a nagyrészük még sosem volt manikűrösnél de még szoliban sem. Mert egyszerűen még őket sem érdekli ez ennyire...
A masszázst ki akarom próbálni de baromira nem értem az mitől az ápoltság része...

efi 2014.03.08. 20:39:13

@Gyűrött Papír:
Egyáltalán nem értetted meg, amit írtam és/vagy nem olvastad el hozzá a cikket, mert baromira nem erről a vetületéről van szó. Elhiszem, hogy a masszázs jó, meg jól esik, meg stb.
De miért is igénytelen, aki nem veszi igénybe ????
A sör meg a focimeccs is lehet jó és jól is esik, de attól még nem igénytelen, aki nem él velük.

Cpt. Flint 2014.03.08. 20:44:53

@GrandPa: hát, igazad van, mindenkinek más az igénye. ráadásul messziről jött ember azt mond, amit akar. nekem az ilyen marhaságokra nem futja az időmből, az biztos.

nem, kesztyűben egy csomó dolgot egyszerűen nem lehet megcsinálni. és attól, hogy valaki kesztyűt vesz, még lehet nyakig véres. az orvos nem azért vesz kesztyűt, hogy ne kelljen mosakodnia. de képzeld, az autószerelő sem (feltétlen) nyakig olajosan megy haza (attól, hogy a körme esetleg az marad). hihetetlen, mi? üdvözöllek a való világban.

Csipetke Léna 2014.03.08. 20:49:37

a masszazs miota resze az apoltsagnak? akkor inkabb a ferfi arcapolokat, arckremeket kellett volna emliteni. a szolariumozott bor szinten nem az igenyesseg/apoltsag jelzoje, foleg, hogy mostanaban mar nem divat a szolariumozott bor, sokkal inkabb a termeszetesseg.

Cpt. Flint 2014.03.08. 20:51:50

@GrandPa: amúgy a "3 munkahellyel" az nálam 3 _teljes_ munkahelyet jelent, azaz akkor napi 24 órát... ez nyilván baromság, innentől viszont nem mondtál semmit, mert akkor a 3 munkahely lehet akár kevesebb is, mint az egy. és gondolom nem is kemény fizikai munka, szóval tökmindegy, hogy manager vagy bróker, vagy ügyvéd, neadjisten biztonsági őr (azok tudnak még ilyen önmagukba szerelmesek lenni).

baliquez 2014.03.08. 21:00:37

Ez nem "férfi intimitás", ez androgün túlzás. Ha fényes körmöket akarsz villantani akkor veszel egy körömcsiszatolót, megoldod magadnak, hoppá, egyből spóroltál. Költheted mondjuk egyből arra hogy veszel magadnak új személyiséget ehelyett a nyálbuzzancs helyett aki vagy. :)

csakférfi 2014.03.08. 21:10:51

@Cpt. Flint: Nyilván ha a posztíró "tanácsait és elvárásait" megtartanám ,akkor feleségem elválna.
okkal mert ő nekem ezt ingyen megteszi.A szőrtelenítést kivéve,de a biztos válási ok ez lenne.Mármint a szőrtelenítés.A véleményét osztom-az egy b..zi.
Nem férfi aki sex után még mindig illatos.akkor nem sex volt hanem incselkedés.A feleségem reggelente megkapja tőlem a kávét az ágyba.A szagát mivel egy hosszú szeretkezés után csak az ájulás van(nem zuhanyzás),érzem.Akkor is ugyanúgy szeretem mintha a bálba készülne hölgy szerepben.Hogyan gondolhatja írni olvasni tudó ember azt hogy aki a posztban leírt kritériumokkal nem ért egyet uram bocsá' nem ez az értékrendje,akkor alacsonyabb rangban van férfiként mint ő.
Esetleg ez teheti őt férfivá?
Nem egy izig vérig asszony,aki olykor büdös mint a saját férje?

GrandPa 2014.03.08. 21:21:12

@Almandine: Jogos, matek és fogalmazás zavarban szenvedek:) Javítottam.

GrandPa 2014.03.08. 21:24:30

@Csipetke Léna: Na akkor javaslom olvasd át még egyszer a cikket - fogalomértési gondok lehetnek :)
@Cpt. Flint: Nem nem, Fizikai és szellemi munkát végzek egyben :) De nem is ez a lényeg szerintem...

2014.03.08. 23:21:40

- Fodrász: szinte soha, növesztem a hajam és én magam csinálom
- Manikűr: saját készítésű
- Masszázs: nincs rá igényem sem pénzem.Engem ne taperoljon senki idegen!
- Szolárium: nem szeretnék bantu nigger lenni én fehér ember vagyok

Egyedül a műkörömért vagyok hajlandó fizetni vagy olyasmiért,amit én magam nem tudok megcsinálni mint kozmetikai tetoválás pl.Véleményem szerint a poszti egy metroszexuális fazon erős nárcisztikus hajlamokkal.

Maja34 2023.02.28. 22:05:38

Ha a férjem ilyen helyekre járna, elválnék. Nincs arra igénye, hogy lépten-nyomon figyeljenek rá, férfinak érzi magát ezek nélkül is. Tisztálkodik szőrösen is és úgy is jó illata van. A többi nő véleménye meg kit érdekel? A felsoroltaknak semmi köze az igazi igényességhez,
süti beállítások módosítása